044 223 5000Будні з 10:00 до 17:00

F.A.Q. як користуватися сайтом

Для того, щоб використовувати всі можливості нашого сайту, будь ласка, зареєструйтесь в особистому кабінеті. Для цього вам потрібно натиснути на кнопку "Увійти" у верхній частині екрану.

Особистий кабінет

Для того, щоб в перший раз увійти в особистий кабінет, вам потрібно зареєструватися. Для цього натисніть кнопку «увійти» у верхній частині екрану.


У вас висвітиться невелике віконце. У його правому нижньому куті натисніть кнопку «Реєстрація».

Ви можете ввести дані для реєстрації самостійно або увійти за допомогою соціальних мереж. Якщо ви вводите дані вручну і сумніваєтеся, що ввели пароль правильно, просто натисніть на значок у вигляді ока, він дозволить вам побачити ваш пароль.

 

У вашому особистому кабінеті ви можете редагувати ваші дані, переглядати розділ «обране» і «мої замовлення». Якщо ви є дилером, в запропонованому вікні, оберіть ваш бренд і попросіть особистого менеджера підтвердити ваш статус.

Щоб повторно зайти в особистий кабінет, просто натисніть на ваше ім'я у верхній частині сторінки. Тепер всі ваші дії на сайті будуть збережені в вашому особистому кабінеті для вашої зручності.

Перелік обраного

Щоб додати товар в «Обране»:

    • через загальний каталог, наведіть на товар курсором миші і натисніть на кнопку із зображенням серця.
    • або у вікні відкритого товару, знайдіть кнопку із зображенням серця і натисніть на неї.

 

 

 

 

 

 

 

Після натискання кнопки «серце» вам запропонують зберегти товар до вже існуючого переліка обраного або створити новий. За допомогою груп переліку ви можете розподіляти товари, що сподобалися за категоріями або завданням.

Обрані товари можна буде переглянути в вашому особистому кабінеті. Перелік вашого обраного бачите тільки ви. Він створений для того, щоб при повторному вході на сайт ви могли швидко знайти товар, який сподобався.

Перелік порівняння

Порівняти товари просто:

Натисніть на кнопку зі знаком «ваги» у товарів, які ви хочете порівняти. Це можна зробити з каталогу товарів, або в вікні відкритого товару.

Коли ви додали товар до порівняння, вгорі праворуч у кнопки із зображенням вагів, з'явиться цифра, яка відповідає кількості доданих до порівняння товарів.

Натиснувши на кнопку ваг в правому верхньому куті екрану, з'явиться віконце «Додано товарів до порівняння». Щоб перейти на сторінку порівняння, натисніть на кнопку «перейти до порівняння».

На сторінці порівняння ви можете видалити товари, які ви не хочете порівнювати за допомогою хрестика, який знаходиться в правому верхньому куті картинки товару. Якщо обрані товари відповідають товарам, які ви хочете порівняти, натисніть на кнопку «порівняти ці товари».

Ви можете вибирати, які характеристики товарів показувати:

- усі характеристики

- лише відмінності

Ви можете видаляти гірші товари з «порівняння» в реальному часі, переходити на сторінку товару, клікнув по ньому.

Можна задати питання online?

 

Ви можете скористатися будь-яким зручним messenger, натиснувши на червону кнопку в правому нижньому кутку екрану.

F.A.Q.Питання та відповіді

У вас є розстрочка?

Ми підтримуємо всі програми розстрочки, які пропонуються українськими банками, але наш досвід показує, що дуже мала частина клієнтів хоче працювати з банками з питання розстрочення. Тому ми пропонуємо розстрочку від себе особисто і індивідуально її розглядаємо.

Це стосується як приватних невеликих продажів, так і великих проєктів в разі, якщо ви не зможете домовитися про прийнятні умови з лізинговою компанією або вашим банком.

Ви можете звернутися до нас по телефону або іншим зручним способом (email, viber, telegram, whatsapp, Instagram, facebook) і ми дамо вам відповідь виходячи з вашої особистої ситуації.

Чому мені відразу не можуть надати глибоку технічну відповідь на питання?

Відділ продажів складається з десяти осіб, де кожен крім того, що відповідає за певних клієнтів, несе відповідальність і за певний напрям, яким досить глибоко володіє.


Якщо в даний момент він знаходиться не на місці (він може знаходитися у відрядженні або спілкуватися з клієнтом на виїзді) ви не отримаєте глибоку технічну відповідь оперативно. А питання загального характеру по обладнанню може дати будь-який з наших фахівців.

Хочу подивитися на обладнання, перш ніж придбати. Я зможу побачити його у вас в офісі?

З огляду на те, що ми спеціалізуємося на проектних рішеннях, то зазвичай демонструємо обладнання або у наших клієнтів на сервісі (укомплектованому нами) або робимо розгорнуту комерційну пропозицію з розписаними товарами. На жаль, демо-залу у нас немає. Якщо ж ви в приватному порядку хочете придбати підйомник, стенд розвал сходження чи будь-яке інше обладнання і перед цим ознайомитися з товаром, наш склад і офіс знаходяться в одному приміщенні. Наш фахівець проведе вас в складське приміщення, і, якщо потрібно, розпакує для вас будь-який товар. Найбільш ходові товари практично завжди зберігаються у нас на складі.

Від практики демонстраційного залу ми відмовилися, тому що кількість людей, які туди приходять - невелике.

Є питання? Ми вам передзвонимо

Залиште свій контактний телефон і ми зв'яжемося з вами!