Ідея створення evoker | autom.com.ua

Меню

Всі товари

Ідея створення evoker

Невелика закрита зарядна інфраструктура, така, як паркінг, або зона сервісу СТО, паркінг ЖК або торгового центру, потребує спеціалізованого рішення для зарядних станцій.

Проаналізувавши існуючі рішення, які пропонуються на українському та міжнародному ринках, а також поспілкувавшись з дилерськими підприємствами мереж Toyota, Mercedes-Benz та Volkswagen, ми зрозуміли, що варіантів, які відповідають специфіці закритих і невеликих структур, немає, а адаптація існуючих коштуватиме дуже великих грошей. Тому нами було прийнято рішення створити власне програмне забезпечення, яке і стане ідеальним.

Головна ідея була в тому, щоб створений нами продукт був максимально простий, швидкий і зручний для кінцевого користувача. Адже ні для кого не секрет, що в будь-якого власника електромобіля в телефоні знайдеться мінімум три, а іноді і більше, додатків, для зарядки авто. Чи є в цьому велика незручність? – однозначно. Мета створення evoker полягала саме у відсутності будь-яких додаткових моментів, таких як встановлення чергового додатку, поповнення балансу ітд. Тому головною особливістю evoker є відсутність мобільного додатку взагалі.

Важливе уточнення, ми говоримо виключно про преміальний рівень сервісу, про клієнтів які звикли до елітного обслуговування. Саме тому їхні авто повинні розпізнаватись станцією одразу і доступ до зарядки має відбуватись найпростішим шляхом. Для цього ми використовуємо технологію  plug-n-charge, з якою станція станція розпізнає авто вашого клієнта просто по підключеному кабелю. Якщо дана опція не підтримується вашою станцією або електромобілем клієнта, використовується RFID карта, яку клієнт спокійно може тримати в своєму авто і користуватись за необхідності.

Стосовно розрахунку клієнтів, тут все лишається на ваш розсуд. Ви можете обрати будь-який зручний для вас варіант;

Якщо є необхідність разових зарядок (гостьові відвідування), то тут все буде працювати за допомогою QR-кода, який буде мати кожна зарядна станція. Власник електромобіля, який не є вашим постійним клієнтом, просто сканує QR-код, оплачує зарядку за допомогою карти – і заряджається.

Єдиний аргумент, на нашу думку, проти відсутністі мобільного додатку – відповідно відсутність можливості забронювати місце для зарядки авто заздалегідь. Але, повернемось до того, про що говорили раніше, ми орієнтуємось на найвищій рівень сервісу. І, відповідно нашої концепції, кількість зарядних станцій вашого сервісу повинна бути достатньою, щоб задовільнити потребу в зарядці електрокарів для всіх ваших клієнтів. Згідно нашого досвіду встановлення зарядних інфраструктур, це цілком реально прорахувати заздалегідь.

Підпишіться на розсилку новин та пропозицій від Автомеханіки і завжди будьте в курсі новинок