044 223 5000Будні з 10:00 до 17:00

Модель: Korek

    Оплата і доставка

    • Доставка по Україні

      Всіма кур`єрськими службами, відповідно до замовлення і вартості
    • Доставка по Києву

      Транспортом "Автомеханіка"
    • Оплата

      Безготівковий розрахунок
    • Опис
    • Відгуки
    • Оплата і доставка

    Опис, правила вибору конфігурації і елементи комплектації рихтувального стапеля Korek

    Взагалі начебто навіть несерйозно описувати "велосипед" - ця конструкція рихтувального стапеля Korek була запатентована і проведена Blackhawk в 1968 р і вважається світовою класикою в професійному рихтуванню автомобілів.
    Вбудована в підлогу рама з направляючими і векторні випрямлячі відомі всім, хто займається правленням кузовів.
    Але все-таки по-порядку, хоча все і так начебто очевидно:

    Опис конструкції класичного стапеля Korek: елементи модуля

    Стапель Korek включає в себе наступні основні елементи:

    • стапельну раму, залиту в підлогу
    • стійки Power Lok для кріплення автомобіля (жорстко кріпляться до рами за допомогою клинів)
    • силові векторні витяжні пристрої, або силові вежі
    • підйомник (а це вже по-багатому, можна авто встановлювати і за допомогою домкратів)
    • лінійка або вимірювальна система на вибір
    • рихтувальні пристосування, захвати, ланцюги

    Почати можна з мінімального набору - рама, стійки і векторний набір - це вимагатиме мінімум інвестицій.

    Стапельна рама
    Це основа рихтувального модуля - стапельна рама вибирається виходячи з вашого бачення всього кузовного цеху і кількості постів для рихтування.
    Для невеликих кузовних ремонтів досить одного або двох постів, для більш серйозного кузовного цеху - кількість необмежена і тому модулі можуть вибирати довільно.

    Для правлення легкових автомобілів і джипів вибирають стандартну раму з відповідними габаритами.
    При роботі з бусами і комерційною технікою, можна поставити подовжену раму. Або поєднувати ці модулі при багатопостовому плануванні.

    Стапельна рама встановлюється на підготовлений фундамент з її кріпленням, потім підлога заливається врівень - основа готова.
    Що важливо, отримане робоче місце для рихтування практично нічим не зайняте - тут можна також проводити розбирання-збирання та ремонт автомобілів.

    Стійки для кріплення автомобіля.
    Вони жорстко кріпляться до рами за допомогою клинів, мають надійні захвати за пороги.
    Можна використовувати стандартні або високі стійки Power Lok.
    Є спеціальні комплекти для рамних автомобілів, джипів.

    Установка авто на стапель.
    Простий варіант - використовувати домкрати.
    Кращий варіант - відразу при установці рами поставити і підйомник (електрогідравлічний STL3000С або пнематичний STL2602). він також буде знаходитися врівень з підлогою в складеному стані

    Витяжні пристрої
    Тут все продумано: є набори гідравліки і аксесуарів для витяжки. Вони розміщені на настінних інструментальних палетах - все під рукою.
    Для старту досить базового векторного набору.

    Система вимірювань кузова.
    Вибирайте за смаком - на стапелі Korek може використовуватися будь-яка система вимірювань - лінійкова або електронна.

    Кузовний цех, оснащений рихтувальною системою Korek, дозволяє ремонтувати будь-які легкові автомобілі та мінібуси з ударами будь-якої складності, стапель цього типу хоч і класичний, але до сих пір сучасний.

    Рихтувальний стапель Korek Blackhawk офіційно рекомендований провідними автовиробниками:
    ALFA ROMEO, ASTON MARTIN, CITROEN, DAEWOO, CHRYSLER, FORD, HONDA, NISSAN, GM, OPEL, PEUGEOT, PORSHE, RENAULT, SAAB, TOYOTA, VW для комплектації дилерських автоцентрів.

    Опис
    Відгуки
    Оплата і доставка

    Є питання? Ми вам передзвонимо

    Залиште свій контактний телефон і ми зв'яжемося з вами!